Studio 100, een Belgische marktleider in familie-entertainment, vervangt zijn huidige DAM-systeem (Digital Asset Management), door een nieuwe oplossing van Agoria-lidbedrijf ADAM Software. Een DAM-systeem heeft tot doel om alle marketingmateriaal op n centrale plaats te beheren. "Ons vorige systeem dateert van 2006, maar sindsdien is Studio 100 niet blijven stilstaan", legt Rachel Alexander, Corporate IT Director bij Studio 100, uit: "De laatste jaren groeide niet alleen het aantal assets exponentieel. Ook de bestandstypes die we aanbieden breidden uit. Zo zijn 3D-afbeeldingen vandaag geen uitzondering meer. Om dat allemaal snel en gemakkelijk te kunnen beheren, in verschillende talen, zagen we ons gedwongen om ofwel het oude DAM-systeem te upgraden, ofwel naar een ander systeem te migreren." Het systeem van ADAM Software voldeed het beste aan de noden van Studio 100, zo bleek na een marktstudie. Het is een systeem dat gemakkelijk inzetbaar is in een enterprise-omgeving en op maat van verschillende taalgebruikers. Een systeem ook dat met verschillende types bestanden kan omgaan en waarin groepen met verschillende noden, verschillende gebruiksrechten kunnen krijgen. Tot slot kan ADAM ook communiceren met de oude DAM-oplossing. Dat is nodig omdat aan elke file bepaalde omschrijvingen zijn toegekend, zogenaamde metadata. ADAM herkent niet alleen alle metadata, maar neemt die ook over in het nieuwe systeem. "ADAM Software biedt ons een systeem dat klaar is voor de toekomst", zo besluit Rachel Alexander.

Over CompartCMS

De belangrijkste troeven van ons platform

Beheer zelf je website. Op eenvoudige wijze.

CompartCMS is een zelf ontwikkeld contentmanagementsysteem dat de gebruiker toelaat om op een eenvoudige wijze de inhoud van zijn website of webapplicatie te beheren. Het systeem is modulair opgebouwd wat toelaat dat het ingezet kan worden voor verschillende doeleinden.

Login pagina

Dashboard pagina

Overzichtelijk dashboard. In één oogopslag.

Het dashboard geeft in één oogopslag een ovezicht van de beschikbare modules. Deze modules worden op maat van de klant ontwikkeld en kunnen steeds uitgebreid worden met tal van functionaliteiten.


Intuïtieve gebruikersinterface. Gebruiksgemak.

CompartCMS heeft een aangenaam design dat de gebruiker toelaat op een intuïtieve manier door de applicatie te navigeren. Geavanceerde technieken die het gebruiksgemak bevorderen worden geïmplementeerd doorheen de verschillende schermen.

Menu pagina

100% aangepast aan Studio 100

Iedere organisatie is uniek

CompartCMS wordt volledig aan uw noden aangepast!

Het systeem is een veilige en volledig geïntegreerde bedrijfssoftware. Al uw administratieve processen geautomatiseerd in één en hetzelfde systeem.

CompartCMS maakt uw organisatie effectiever, efficiënter, sneller en flexibeler. Dankzij een aangename gebruikersinterface en een consistente opbouw is CompartCMS dan ook erg gebruiksvriendelijk.

Het meest flexibele én op maat gemaakte systeem voor uw onderneming!

Ontdek de voordelen
  • Geen kant-en-klare toepassing
  • Software op maat van uw organisatie
  • Kan met uw organisatie meegroeien
  • Beheer al uw data in 1 applicatie
  • Uiterst gebruiksvriendelijk

Belangrijke Voordelen

Het systeem heeft belangrijke voordelen en enkele bepalende factoren

Flexibel

Toepassing die met uw onderneming meegroeit en een oplossing biedt voor elk complex bedrijfsproces.

Design op maat

Heeft u reeds een huisstijl, dan kan deze gebruikt worden als basis voor de lay-out.

Gebruiksvriendelijkheid

Wij maken het de gebruiker zo gemakkelijk mogelijk om zijn taken uit te voeren.

Ultra performant

Queries worden geoptimaliseerd en we hanteren de meest efficiënte manier van programmeren.

Super Responsive

De lay-out wordt aangepast om er perfect uit te zien op schermen met een verschillende grootte en resolutie.

100% Clean Code

Onze code is ontworpen volgens het MVC-patroon en is zeer gestructureerd, leesbaar, gedocumenteerd en makkelijk te verstaan.

Beveiliging

Allerhande beveiligingstechnieken zijn aangewend om de applicatie en uw data te beschermen.

Validatie input

Data validatie zorgt er voor dat het programma werkt met correcte, conforme en bruikbare gegevens.

Back-up

Dagelijkse back-ups bieden een zekerheid tegen het verlies van data.

Online

Toegankelijk via een webbrowser dus geen installatie nodig.

Multi platform

Raadpleegbaar vanop elk hedendaags besturingssyteem en elke moderne browser.

Alles in 1

U hoeft geen verschillende softwarepakketten aan te kopen of meerdere databanken up-to-date te houden.

Met onze applicatie sparen we veel tijd en geld uit door de automatisatie van verschillende bedrijfsprocessen.

Gebruikte Modules

Het systeem is modulair opgebouwd waardoor het uiterst flexibel en eindeloos uitbreidbaar is

Statistieken

In één overzicht is het mogelijk om te weten hoeveel assets het systeem bevat.

Meldingen

Een groepering van alle meldingen en eventuele fouten die zich voordien in één van de andere modules worden efficiënt weergegeven.

Cronjobs

Voer commando's uit om een script op een ingesteld tijdstip automatisch te starten. Dit wordt gebruikt voor synchronisaties met externe systemen.

Media player

Video en audio kan afgespeeld worden. Metadata wordt automatisch uit het bestand gehaald en getoond indien gewenst.

Tickets

Maak tickets aan of laat gebruikers tickets aanmaken om taken op te volgen. De hele historiek is zichtbaar voor de betrokken personen.

Agenda beheer

Beheer uw afspraken of evenementen in een agenda en geef toegangsrechten aan andere gebruikers om elkaars agenda te bekijken of beheren.

Afbeeldingen bewerken

Bewerk uw afbeeldingen om een perfecte weergave te garanderen. Ga van start met de verschillende mogelijkheden, crop, trim, scale, rotate, filter, ...

Downloads

U kunt verschillende bestanden aanbieden/uploaden om personen met de nodige rechten toe te laten deze bestanden te downloaden.

Exports

De data kan in enkele klikken, razendsnel geëxporteerd worden in het formaat van uw keuze. Mogelijke formaten: Excel, XML, CSV, PDF, ...

Menu's

Zorg voor een duidelijke menustructuur doorheen de website of applicatie. Zorg voor dezelfde look en feel in al de menu's.

Archief

Maak een archief van al uw data, documenten of beelden waarin u kunt zoeken. U kunt gebruik maken van verschillende zoektermen en parameters.

Gebruikersbeheer

Bepaal zelf wie kan aanmelden en maak oneindig gebruikers aan. Een koppeling met Facebook of Microsoft Active Directory is mogelijk.

Contracten

In deze module kunt u alle contracten met klanten of leveranciers binnen uw organisatie gemakkelijk beheren.

Koppelingen

Externe systemen kunnen een koppeling maken om verschillende data uit te wisselen via een volledig beveiligde webservice.

En vele andere

Er zijn nog tal van andere modules en mogelijkheden die voor u op maat worden ontwikkeld. Alles is mogelijk, de sky is niet de limit.

Samenwerken aan een project ? Contacteer ons
Beukenlaan 13
9550 Hillegem

T: 0478 39 80 26
T: 0477 73 14 58
E: info@compart.be